E-(nayi)Değirmen Nedir?

E-(nayi)Değirmen (ki bundan sonra Enayi Değirmen olarak anılacaktır, zira yazılışı zorluyor insanı) subjektif, katılımcı, periyodları belirsiz, asla herhangibir şeye alternatif olmayan, ama itirazı da esas kabul eden enayi birşeydir.
"Okuram kardaş yazı bilmem/
Bu yazı da gördük, gelecek yazı bilmem"
diyen ozanın aksine burada okuyan herkes hemen yazmalıdır: Yorum yaparak ve yazar olarak.
Blog, Bozcaada Derneği üyeleri dışındakilere de doğal olarak açık olduğundan, üyeler tarafından bilinen bazı konular tekrar edilebilir.

Enayi Değirmen Niye Var?

Bozcaada haberlerini düzenli olarak aldığımız E-Değirmen'in yayınının bir süreliğine kesilmesi ve bir enayinin bir kereliğine diye yola çıktığı halde, adaseverlerin ısrarı üzerine Bozcaada ve ilgili herşey üzerine yazılsın ve herkes katılsın diye var.

Şimdi bırakın kendinizi, içinizde bir Ada imgesi, ve..
itiraz edin:
İtiraz değişim, değişim yaşamdır.
Kısaca "İtiraz Esastır"

24 Temmuz 2007 Salı

KONUK GÖZLEMLERİ KÖŞESİ

Yıllardır gerek e-mail, gerekse bizzat gelerek Bozcaada hakkındaki değişik konulardaki memnuniyetsizliklerini, olumlu gördüklerini benimle paylaşanlar artık herkesle paylaşsın diye bu köşe yapıldı.

Yorum yazanlardan ricam;
mümkün olduğunca objektif olmaları,
özel durumlardan ziyade genel düşüncelerini yazmaları,
işletme ismi vermekten kaçınmalarıdır.
Hiç kuşkusuz bazı özel durumlarda işletme adı da verilebilir. Ama geçmiş tecrübelerim isim verilerek yapılan yorumlarda bireysel bazı sürtüşmelerin devreye girdiği ve işletmelerin gereksiz yere zan altında bırakıldığı yolundadır. Ayrıca onlara söz hakkı da verilmeyip tek yanlı olunması da bu tip yorumları sakatlamakta, sonuç alınmasını zora sokmaktadır.
Beni, belki de çok fazla yararlanılacak bazı yazıları silmek zorunda bırakmayacağınızı umut ediyorum.
Bu bölüme gerçek isimle yapılan yorumlar, hiç kuşkusuz, çok daha değerlidir ve gerektiğinde geri dönüşü mümkün kılar.

Enayi

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba
Ben Ada hakkinda yapacagim yorumlarda genel olarak hayranlığımı belirtebilirim. Ayrica Ada da en çok hoşuma giden uygulama, avrupada tum yemek-içmek mekanlarinda kullanilan fiyat listesinin dükkanın dışına konumlandirılması Ada da çok güzel şekilde uygulanmış. Ben sadece bir cafe de fiyat listesini göremedim. zaten orasıda Ada daki tek hayal kırıklığımı oluşturdu. Orada bir vişne likörüne ödediğim ücret o gece uyuyamama neden oldu. Onun dışında sanırım profesyonel olarak çalışan pansiyonların hepsi ilgili ve yardımsever insanların elinde. Ben 2 pansiyon ile muhatap oldum ikisindede ilgi va alaka ust duzeyde idi. Plajlara gelince tabiki herkesin gittiği ayazma en güzel plajdı. Ancak ben herkese bir snorkel alip mermer burnundaki Akvaryum koyuna gitmelerini tavsiye edecegim. Gercekten bir akvaryumda yuzuyomussunuz izlenimi veriyor insana.Birde Temmuz ayinin ikinci haftasında mutlaka sardalya yiyin.

Adsız dedi ki...

Festivaller hakk.
festival günleri için tam bir tarih var mı?
Yazınızdan, internetteki diğer yazılardan anladığım kadarıyla
Festivalin tam bir tarihi yok.
Eylül 1.hafta sonu veya 2.hafta sonu da olabilir ,
Sorun da burada hangi tarihe göre proğram yapacağız,

Unknown dedi ki...

Merhaba, Adadan dün ayrıldım arkadaşımı ve gönlümü orada bırakarak. Kısacık tatilim öyle huzurlu, öyle güzel geçti ki... Yaptığım saatler süren yolculuğa değdi. Ayazma plajının buz gibi suyu, insanı serseme çeviren rüzgarı bile güzel. Taş evler, daracık sokaklar, asma bahçeleri, rüzgar gülleri ve çam ormanı... Her yönüyle güzel. Çocukluğumda yaşadığım küçük kasabayı buldum adada. Yeniden gelebilmeyi umuyorum. Bu toprakları bize kazandıranlara teşekkür ediyor, tüm adalılara da sağlık ve mutluluklar diliyorum. Hüsniye Uysal